Flowelle Oy:n toimitusehdot
1. SOVELTAMISALA
1.1 Näitä toimitusehtoja sovelletaan Flowelle Oy:n kuluttaja- ja yritysasiakkaille tuottamiin huolto- ja muihin palveluihin.
1.2 Näitä toimitusehtoja sovelletaan myös Flowelle Oy:n myydessä tuotteita, kuten tarvikkeita ja varaosia.
2. PALVELUIDEN SISÄLTÖ
2.1 Huoltopalvelu perustuu Flowelle Oy:n kanssa sopimuksen tehneen asiakkaan huoltotyöhön, josta veloitetaan asiakkaalta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukainen hinta.
3. HINTA
3.1 Huolto laskutetaan asiakkaan kanssa sovitun kustannusarvion mukaan, joka sisältää tarvittavan varaosan, huoltotyön ja postikulun.
4. MAKSUEHDOT
4.1 Etukäteismaksu. Maksutiedot lähetetään asiakkaalle sähköpostilla ja ne tulevat näkyviin selaimen sivulle. Maksutiedot annetaan välittömästi laitteen valmistuttua ja ne tallentuvat asiakkaan tilaushistoriaan.
4.2 Lasku on maksettava heti. Huollettu laite luovutetaan takaisin asiakkaalle, vasta kun maksutapahtuma on suoritettu ja suoritus näkyy yrityksen järjestelmässä.
4.3 Mikäli maksua ei ole suoritettu edellytetyssä ajassa, yrityksellä ei ole velvollisuutta luovuttaa laitetta takaisin asiakkaalle.
4.4 Mikäli maksua ei ole edelleen suoritettu 3 (kolmen) kuukauden jälkeen maksutietojen lähetyshetkestä lähtien, siirtyy laite yrityksen omaisuudeksi ja laite voidaan myydä. (Tähän sovellettu lakipykälää 688/1988 3§ 3. pykälä)
4.5 Laskua koskevat reklamaatiot tulee tehdä 14 päivän sisällä laskun päiväyksestä.
5. TUOTTEEN TOIMITTAMINEN JA VASTAANOTTOTARKASTUS
5.1 Flowelle Oy järjestää laitteelle lähtökohtaisesti toimituksen paikkaan, josta se on Flowelle Oy:lle lähetetty.
5.2 Flowelle Oy:llä on aina oikeus palauttaa laite korjaamattomana asiakkaalle asiasta erikseen informoimatta. Mikäli laite lähetetään ilman hintaarviota ja laite on huollettavien laitteiden ulkopuolella niin Flowelle Oy laskuttaa asiakkaalta toimituskulut.
5.3 Asiakkaan on tarkastettava laitteen toimivuus sen vastaanottamisen jälkeen ja esitettävä mahdollinen reklamaatio neljäntoista (14) päivän kuluessa laitteen palauttamisesta.
5.4 Ensisijaisena toimitustapana Flowelle Oy käyttää postin palveluita. Flowelle Oy ei vastaa mahdollisista lähetyksen aikana tapahtuvista vaurioista tai katoamisista. Jos asiakas haluaa vakuuttaa lähetyksen Flowelleen lähettäessä, on asiakkaan itse suoritettava postissa vakuutuslähetyksen maksut. Jos asiakas haluaa vakuuttaa laitteen silloin kun Hetihuolto lähettää laitetta takaisin asiakkaalle, niin vastaa asiakas tällöin myös vakuuttamisen kuluista. Hetihuolto antaa pyydettäessä ohjeet miten vakuutettu lähetys maksetaan.
6. TAKUU
6.1 Flowelle Oy myöntää huollossa käytetyille varaosille 1 vuoden mittaisen takuun. Takuuaika alkaa kun Flowelle Oy lähettää laitteen takaisin asiakkaalle. Takuu ei koske huollon jälkeen ilmeneviä mekaanisia tai kosteudesta johtuvia vaurioita. Akkujen takuu on kuusi (6) kuukautta.
Jos laite tulee työtakuuaikana uudelleen huoltoon eri vian johdosta, on kyseessä uusi huoltotapahtuma. Tämä takuu ei rajoita kuluttajansuojalain tai näiden ehtojen mukaista virhevastuuta.
6.2 Mekaanisesti rikkoutuneen laitteen valmistajan takuu ei ole voimassa. Myöskään valmistajan takuu ei jatku laitteella huollon jälkeen. Annamme korjatulle laitteelle vuoden takuun, poislukien mekaaniset vauriot, kosteusvauriot ja akut. Akuilla takuuaika on 6KK
7. TIEDOT
7.1. Flowelle Oy ei ole vastuussa laitteen sisältämistä tiedoista, niiden katoamisesta tai tuhoamisesta. Tiedot useasti häviävät laitetta päivitettäessä.
8. LUOTTAMUKSELLISUUS
8.1 Osapuolet eivät saa antaa palvelua koskevia tietoja kolmannelle osapuolelle ilman toisen osapuolen lupaa, ellei tietojen antaminen ole tarpeen sopimuksen mukaisten velvoitteiden täyttämiseksi.
8.2 Osapuolet eivät myöskään saa käyttää sopimusta tai toisen osapuolen nimeä markkinoinnissa ilman toisen osapuolen kirjallista lupaa.
9. MAKSUT
9.1 Maksut verkossa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Flowelle Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai Master Card-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
9.2 laskutus
Laskutus yritykselle on mahdollista jos laskutussopimus on tehty.
Yksityisasiakkaalla on myös mahdollista maksaa lasku osamaksulla tai laskulla käyttämällä jousto palvelua.
Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustosta osoitteessa https://www.jousto.com/
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2552865-3) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).